top of page

Redigeret: 07/06-2023

Handelsbetingelser

Disse handelsbetingelser ("betingelser") styrer brugen af tjenester og produkter, der leveres af Volt ApS ("Volt"), samt købet af varer, der tilbydes på hjemmesiderne administreret af Volt ApS, herunder, men ikke begrænset til, shop.getvolt.dk. Ved at få adgang til hjemmesiden eller foretage et køb accepterer du at være bundet af disse betingelser.

1. Varer og tjenester

1.1 Volt ApS-varer: Volt ApS-varer henviser til alle produkter, der sælges på shop.getvolt.dk, medmindre andet er angivet. Når du køber Volt ApS-varer, indgår du en købsaftale med Volt ApS.

1.2 Volt ApS-partnervarer: Volt ApS-partnervarer er produkter, der er identificeret som sådanne på shop.getvolt.dk. Når du køber Volt ApS-partnervarer, indgår du en købsaftale med den respektive Volt ApS-partner. Detaljerne for hver Volt ApS-partner er angivet i produktinformationen.

 

1.3 SOUNDBOKS Batteriudskiftning: Med undtagelse af SOUNDBOKS batteriudskiftninger, der er et produkt fra Volt ApS, er alle andre SOUNDBOKS-batterier og produkter omfattet af den respektive købsaftale med Volt ApS og ikke SOUNDBOKS.

1.4 Ophør: Volt ApS forbeholder sig retten til at ophæve disse betingelser til enhver tid. Volt ApS kan også stoppe med at tilbyde eller nægte adgang til platformen af ​​enhver årsag.

2. Ændringer af betingelser

2.1 Volt ApS kan ændre disse betingelser fra tid til anden. De opdaterede betingelser træder i kraft, når Volt ApS offentliggør dem på det passende sted. Ved at fortsætte med at få adgang til eller bruge hjemmesiden efter en sådan meddelelse accepterer du at være bundet af de reviderede betingelser.

 

3. Generel information

3.1 Volt ApS-oplysninger:

Firmaets navn: Volt ApS

Registreringsnummer: 42439916

Adresse: Smallegade 52E, 2000 Frederiksberg

Email: Hello@getvolt.dk

4. Priser og betaling

4.1 Pris: Prisen for hvert produkt vises på den respektive produktside ved købstidspunktet. Alle priser inkluderer moms.

4.2 Prisændringer: Volt ApS og Volt ApS-partnere kan ændre den angivne pris uden forudgående varsel. Hvis der opstår en trykfejl, og det bør være rimeligt tydeligt for køberen, at det er en trykfejl, er køberen ikke berettiget til den viste pris på grund af fejlen. Volt ApS eller Volt ApS-partner kan annullere en ordre, der er placeret på grund af en trykfejl i prisen.

4.3 Betalingsmuligheder: Betalinger kan foretages med kredit- og betalingskort (Visa og MasterCard), MobilePay, Apple Pay og Google Pay.

4.4 Betalingsbehandling: Volt ApS vil behandle betalingen fra kundens kort ved købet. Hvis ordren placeres gennem en Volt ApS-partner, vil Volt ApS behandle betalingen på vegne af den respektive partner.

4.5 Depositum for lejeprodukter: Lejeprodukter, herunder Volt-opladere, kabler, Cool Locker, Cool Locker-låse og Soundlocker, kan kræve et depositum. Depositummet vil blive opkrævet på produktets købsdag.

5. Fortrolighed

5.1 Fortrolighed: Hos Volt ApS og Volt ApS-partnere værdsætter vi tillid og fortrolighed i vores samarbejde. Alle oplysninger, der modtages fra eller om dig, vil blive behandlet fortroligt, og vores medarbejdere er forpligtet til at opretholde fortrolighed.

Læs venligst disse betingelser grundigt, inden du bruger vores tjenester eller foretager et køb. Ved at få adgang til hjemmesiden eller afgive en ordre anerkender og accepterer du at overholde disse betingelser.

6. Ansvar

6.1 Platformafbrydelser: Volt ApS er ikke ansvarlig for nedbrud eller midlertidige afbrydelser af platformen, strøm- eller internetforbindelsessvigt, hærværk (både fysisk og cyber), misbrug af persondata eller andre omstændigheder uden for Volt ApS's kontrol. Tilgængeligheden af salgs- og wallet-platformen på enhver enhed kan ikke garanteres, og det antages, at brugerne har en enhed, der er kompatibel med platformen.

7. Produkt- og serviceansvar

7.1 Ansvar for skader omfattet af produktansvarsloven: For skader omfattet af Lov nr. 481 af 7. juni 1989 om produktansvar finder lovens bestemmelser anvendelse.

 

7.2 Ansvar for personskade: Volt ApS og Volt ApS-partnere er kun ansvarlige for personskade, hvis det kan bevises, at skaden skyldes en fejl eller forsømmelse begået af Volt ApS, Volt ApS-partnere eller andre parter ansvarlige for produkterne.

 

7.3 Ansvar for skade på ejendom: Volt ApS og Volt ApS-partnere er ansvarlige for skader på fast ejendom og løsøre under de samme betingelser som for personskade.

 

7.4 Sagsanlæg eller voldgiftsretssag: Volt ApS, Volt ApS-partnere og kunden accepterer at blive indkaldt til den domstol eller voldgiftsret, der behandler krav vedrørende påståede skader forårsaget af varerne.

8. Volt Opladningsservice

8.1 Begrænsning af ansvar: Volt ApS kan ikke holdes ansvarlig for skader eller skader på kunden, kundens telefon, andre batteridrevne elektroniske enheder, andre personer eller anden ejendom som følge af ukorrekt brug af Volt ApS-produkter, tilbehør eller komponenter af Volt ApS-service.

 

8.2 Maksimalt kravbeløb: Eventuelle krav, der fremsættes af kunden mod Volt ApS, kan ikke overstige det beløb, der er betalt til Volt ApS af kunden.

9. SOUNDBOKS Batteriudskiftning af Volt ApS

9.1 Begrænsning af ansvar: Volt ApS og Volt ApS-partnere er ikke ansvarlige for skader eller skader på kundens SOUNDBOKS, kunden, andre personer eller anden ejendom som følge af ukorrekt brug af tjenesten eller udskiftede batterier.

 

9.2 Batteriudskiftningsproces: Volt ApS og Volt ApS-partnere vil udskifte kundens batteri til et andet batteri af samme model (f.eks. udskiftes et BatteryBoks 2 med en anden BatteryBoks 2).

 

9.3 Batteritilstand: Volt ApS og Volt ApS-partnere kan ikke garantere, at det udskiftede batteri vil være i samme tilstand som det indleverede batteri. Eventuelle spørgsmål om batterimodel og -tilstand skal rettes til en Volt ApS-bod inden afslutningen af festivalen/arrangementet.

 

9.4 Ejendomsret og garanti: Ejendomsretten og den oprindelige produktgarantiperiode for det indleverede batteri vil blive overført til det udskiftede batteri og vil ikke blive forlænget eller fornyet.

 

9.5 Tilgængelighed af lager: I travle perioder kan Volt ApS og Volt ApS-partnere ikke garantere tilgængeligheden af alle batterimodeller. I sådanne tilfælde forbeholder de sig ret til at bede kunden om at besøge en anden bod eller vende tilbage senere.

 

9.6 Ubrugte batteriudskiftninger: Batteriudskiftninger, der er købt, men ikke brugt under festivalen/arrangementet, refunderes ikke.

 

10. Soundlock

10.1 Begrænsning af ansvar: Volt ApS og Volt ApS-partnere er ikke ansvarlige for tyveri af SOUNDBOKS som følge af brugen af Soundlock. De er heller ikke ansvarlige for skader på kunden, kundens SOUNDBOKS, andre personer eller anden ejendom som følge af ukorrekt brug af Volt ApS-produkter, tilbehør eller komponenter af tjenesten.

 

11. Cool Locker og Skabe af Volt

11.1 Personlige ejendele: Volt ApS og Volt ApS-partnere påtager sig ikke ansvar for genstande efterladt i Cool Locker og/eller Skab. Brugen af Cool Locker og/eller Skab er på kundens eget ansvar.

 

11.2 Temperaturkontrol: Volt ApS og Volt ApS-partnere kan ikke garantere temperaturen inde i Cool Locker og kan ikke holdes ansvarlige for stigende temperaturer som følge af strømsvigt eller andre begivenheder.

 

11.3 Glemt adgangskode: Hvis en kunde glemmer deres adgangskode, kan Volt ApS ikke garantere åbningen af Cool Locker og/eller Skab før afslutningen af arrangementet.

 

11.4 Misbrug af Cool Locker og Skab: Volt ApS og Volt ApS-partnere kan ikke holdes ansvarlige for skader, skader på ejendom, personskade eller skade på andre som følge af misbrug af Cool Locker og/eller Skab.

 

11.5 Daglig betjening: Cool Lockers og Skabe vil blive betjent dagligt.

 

12. Garderobeservice af Volt ApS

12.1 Aftale og betaling: Når man bruger garderobeservicen, indgår kunden en aftale med Volt ApS. Servicen er betalt, og priserne for opbevaring af genstande er angivet i hver garderobe.

12.2 Opbevaring af kontanter: Garderoberne accepterer ikke kontanter og er ikke ansvarlige for kontanter, der findes i de afleverede genstande.

 

12.3 Afvisning af opbevaring: Volt ApS forbeholder sig retten til at afvise opbevaring af visse genstande.

 

12.4 Tab af genstande: Volt ApS er ikke ansvarlig for utilsigtet tab af genstande og frafalder eventuelle krav om erstatning.

 

12.5 Meddelelse om manglende genstande: Hvis en kunde bemærker fraværet af nogen genstande, skal de straks underrette en medarbejder i garderoben.

 

12.6 Uafhentede genstande: Uafhentede genstande vil blive overdraget til Midt- og Vestsjællands Politi efter lukningen af de specifikke garderober.

 

13. Levering og afhentning af ordre

 

13.1 Afhentning af ordre: Kunder kan afhente deres ordrer på den valgte festival ved at kontakte en Volt-bod. Afhentningsstedet kan findes i kundens wallet på platformen. Der kan være flere afhentningssteder tilgængelige.

 

14. Fortrydelsesret

 

14.1 Fortrydelse af produktkøb: Kunder har en fortrydelsesret i 14 dage, når de køber et produkt fra Volt ApS eller en Volt ApS-partner. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor kunden modtager produktet.

 

14.2 Fortrydelse af service eller udlejning: Kunder har en fortrydelsesret i 14 dage, når de køber en service eller lejer et produkt fra Volt ApS eller en Volt ApS-partner, forudsat at produktet eller servicen ikke er blevet brugt. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter, at kunden har afgivet ordren.

 

14.3 Meddelelse om fortrydelse: Inden for 14 dage efter modtagelsen af produktet skal kunden informere Volt ApS om deres beslutning om at fortryde købet. Meddelelsen skal sendes pr. mail til support@getvolt.dk eller ved brug af det medfølgende formular.

 

15. Returnering af varer eller lejede produkter

 

15.1 Returnering ved fortrydelse: Kunder skal returnere den fulde ordre senest 14 dage efter modtagelse af en forudbetalt returlabel.

 

15.2 Emballering og risiko: Kunder er ansvarlige for korrekt emballering af varerne til returnering og bærer risikoen for pakken/varerne, indtil Volt ApS modtager den. Kunden skal beholde kvitteringen for returnering af ordren til postkontoret.

 

15.3 Forringelse af varer: Kunder hæfter for eventuel forringelse af værdien af varerne, der skyldes håndtering ud over hvad der er nødvendigt for at fastslå produktets karakter, egenskaber og funktion.

 

15.4 Returnering af lejede produkter: Kunder skal returnere lejede produkter og eventuelle tilhørende tilbehør senest ved udgangen af lejeperioden, som generelt er varigheden af festivalen eller arrangementet, medmindre andet er angivet i produktbeskrivelsen. Lejede produkter skal returneres til en Volt ApS-placering på det angivne arrangement.

 

15.5 Tilstand for lejede produkter: Lejede produkter skal returneres i en brugbar tilstand, hvilket betyder, at de kan udlejes igen til en ny kunde under de samme betingelser. Hvis produktet ikke returneres i en brugbar tilstand eller slet ikke returneres, vil det betalte depositum blive tilbageholdt i sin helhed.

 

15.6 Returnering af Cool Locker: Cool Lockers skal tømmes og rengøres, før Cool Locker-låsen returneres. Eventuelle genstande, der efterlades i Cool Locker, vil blive bortskaffet. Volt ApS og Volt ApS-partnere forbeholder sig retten til at tilbageholde depositum, hvis Cool Locker ikke tømmes og rengøres.

 

15.7 Tilbagebetalingsfrist: Depositum vil blive returneret inden for 14 bankdage efter returnering af det lejede produkt. Depositummet vil blive refunderet med samme metode som den oprindelige betaling.

16. Uafhentede produkter og services

16.1 Ikke-afhentede produkter: Produkter, der er købt, men ikke er afhentet, kan hverken afhentes eller refunderes under eller efter arrangementerne.

17. Tilbagebetaling af købsbeløb

 

17.1 Tilbagebetalingsproces: Hvis en kunde ønsker at annullere købet af et produkt eller en service, vil de blive tilbagebetalt det fulde beløb, herunder eventuelle ekstra omkostninger, såfremt produktet eller servicen ikke er blevet brugt.

 

17.2 Tilbagebetalingsfrist: Tilbagebetalingen vil blive foretaget inden for 14 dage fra den dag, hvor Volt ApS modtager meddelelse om kundens beslutning om at annullere købet. Volt ApS forbeholder sig retten til at tilbageholde tilbagebetalingen, indtil de returnerede varer er modtaget, medmindre dokumentation for returneringen er indsendt.

 

17.3 Returadresse:

 

Volt ApS

Att.: Kundeservice

Smallegade 52E

2000 Frederiksberg

Danmark

 

18. Klageret

 

18.1 Anvendelse af dansk købelov: Reglerne i dansk købelov finder anvendelse på køb af varer. Kunder har 24 måneders klageret, hvis der er mangler ved produktet. Afhængigt af den specifikke situation fastlagt af Volt ApS eller Volt ApS-partner har kunder mulighed for at få varen repareret, ombyttet eller få en refusion.

 

18.2 Undtagelser fra klageretten: Klageretten finder ikke anvendelse, hvis manglen er opstået som følge af forkert brug af produktet eller anden skadelig adfærd.

 

18.3 Klageproces: Kunder kan indgive en klage over et produkt via e-mail til support@getvolt.dk eller pr. post til følgende adresse:

 

Volt ApS

Smallegade 52E

2000 Frederiksberg

Danmark

 

18.4 Tidsmæssig klage: Kunden skal indgive klagen inden for en "rimelig tid" efter opdagelsen af manglen på varen. Produktet skal sendes til den ovennævnte adresse.

 

19. Fortrolighedspolitik

19.1 Indsamling af oplysninger: For at kunder kan indgå en aftale med Volt ApS og bruge shop.getvolt.dk, kan visse oplysninger være nødvendige, herunder kundens navn, e-mail-adresse og telefonnummer. Disse oplysninger er nødvendige for håndteringen af tjenesterne inden for aftalen.

 

19.2 Behandling af oplysninger: Behandlingen af kundeoplysninger vil blive udført i overensstemmelse med de regler, der er beskrevet i fortrolighedspolitikken.

 

20. Anvendelig lovgivning

 

20.1 Jurisdiktion: Enhver tvist, der opstår som følge af et køb via Volt ApS og websitet, herunder fortolkning og gyldighed af disse vilkår og betingelser, er underlagt dansk lov og skal forelægges for Frederiksberg Byret.

 

21. Appel

 

21.1 Kontakt med kundeservice: Hvis kunder har en klage over deres køb, kan de kontakte kundeservice via e-mail på support@getvolt.dk.

 

21.2 Klage til Center for Klager: Hvis der ikke kan findes en løsning i fællesskab, har kunder mulighed for at indgive en klage til Center for Klager:

 

Nævnenes Hus

Toldboden 2

Viborg 8800

Danmark

 

21.3 Indgivelse af klage online: Klager kan indsendes gennem www.forbrug.dk, Center for Klagers hjemmeside.

 

21.4 EU-Kommissionens online klageportal: Kunder, der er bosiddende i et andet EU-land, kan også indgive en klage gennem EU-Kommissionens online klageportal på http://ec.europa.eu/odr. Ved indsendelse af en klage skal kunden angive e-mail-adressen support@getvolt.dk.

 

Bemærk: Den aktuelle udgave blev redigeret den 07/06/2023.

bottom of page